Szent Andrea Panzió

SzobaSzobaSzobaSzobaSzobaSzobaSzent Andrea PanzióSzobaFürdőszobaÉtteremÉtteremSzent Andrea PanzióUdvarUdvarUdvarUdvarUdvar

A Szent Andrea Panzió szállás kiemelt előnyei

Akár a foglaló osztály kizárólagos használatára
Reggeli helyben kérhető
Bográcsozási lehetőség
Legolcsóbb ár: 3000 Ft/fő/éj

Elhelyezkedés

Cím: 2000 Szentendre, Egres út 22.

A szálláshely autóbusszal a 11-es főútról lekanyarodva érhető el könnyedén.

A Panziótól fél órányi sétára található a Marcipán Múzeum (2 km), Szerbtemplom, illetve a Skanzen (2 km). Autóbusszal néhány perc alatt elérhető Leányfalu, ahol gyógyfürdő található, illetve kiváló kiindulópont lehet a pilishegyi biciklitúráknak is.

Közösségi tér

Az egész osztály együtt töltheti szabadidejét az udvarban, ahol lehetőség van közösen bográcsozni, szalonnát sütni.

Szobák, felszereltség, szolgáltatások

A Panzió maximális befogadóképessége 35 fő, így lehetőség van foglalni az osztály kizárólagos használatára is.
A diákok elszállásolása 9 db szobában történik. Legtöbb szoba fürdőkádas fürdőszobával rendelkezik, illetve TV-vel felszerelt. A szobában lehetőség van egyszerre , 1 illetve 2 fő elszállásolására is, így a kísérőtanárok, illetve buszsofőrök külön szobában helyezhetőek el.

Étkezés

Jó idő esetén az egész osztály együtt bográcsozhat, szalonnát süthet az udvarban az erre kialakított tűzrakóhelyen.
A Panzióban reggeli igényelhető.

Buszparkoló

Buszok parkolására a Panzió zárt parkolójában van lehetőség.

Bejelentkezés és kijelentkezés

• 3 fő esetén: 10500 Ft/szoba/éj
  • 4 fő esetén: 12000 Ft/szoba/éj

Reggeli ára: 1500 Ft/fő

Diákcsoportok számára egyéni kedvezményt biztosítanak a fenti árakból, kérjen ajánlatot a lenti űrlap segítségével!

Fizetési feltételek

Foglaló fizetése szükséges.

Lemondási feltételek

A foglaló nem téríthető vissza.

Vélemények

St. Andrea Pension
2.8
65 értékelés alapján
Igor Sztraskov
Igor S.
18:34 25 Aug 19
Korrekt hozzààllàs,finom étel,baràtsàgos tulaj!Ritka normàlis hely,tiszta rendezett szoba!Csak ajànlani tudom!
Viktória Sz. Kovács
Viktória Sz. K.
15:27 22 Jun 19
Családias, tiszta környezet, barátságos kiszolgálás, házias ízek. Biztos, hogy ide még visszatérünk! Köszönjük a vendégszeretetet!
Ilona Takács
Ilona T.
16:59 15 May 19
Családias Panzió, kedves üzemeltetőkkel.Jó ellátással. Folyamatosan,most is folynak az átalakítások. A környéket bejáró túrázóknak jól esik ide visszatérni. Új az üzemeltető, a hiányosságok megszüntetése úgy tűnik mindennél fontosabb számára.
Emil Záhenszky
Emil Z.
16:55 29 Mar 19
Egy kicsit retrós, de jó. Közel a központ 😃
Ferenc Varga
Ferenc V.
14:01 09 Feb 19
Háromhete új vezetés alatt áll a panzió. Igyekvő, szolgálatkész, minden tekintetben kielégítő a mostani kiszolgálás. Csak jót tudok mondani.
Adrienn Németh
Adrienn N.
16:55 03 Oct 18
Nagyon kellemes panzió!Kedves a személyzet, rendezettek a szobák is.Máskor is jövünk.
Anikó Vadászné Szabó
Anikó Vadászné S.
05:01 18 May 19
Ár érték arányos, megaludni jó.
Zoltán Fejes
Zoltán F.
16:16 25 Jan 19
Kellemes kis retro hely...kicsit túl retro is. De a recepciós srác nagyon segítőkész és jófej. Nagyon finomakat főz ☺
SP4RK's Playground
SP4RK's P.
18:52 17 Jun 18
Jó, korrekt hely.Az emeleten a foteleket kicsit fel lehetne újítani, már rájuk férne.A szobák rendben voltak, a szállásadók kedvesek, segítőkészek.Ide még szívesen visszatérnék, osztályommal voltam itt kiránduláson.Közel van a város szívéhez, le lehet sétálni a partra este, tökéletes elhelyezkedés, van bolt a közelben és Volánbusz megálló is.Lécci jelöld hasznosnak a véleményt, ha elolvastad, és tetszett 😉
Márton Leveles
Márton L.
17:42 11 Aug 19
A lámpák nem olyan jók és ráültem az ágyra és eltörött....
Ilona Zrinyi
Ilona Z.
08:03 28 Aug 19
Ajändekba kaptunk egy kupont a panzioba. A szobak igenytelenek, koszosak, a kadban a viz nem folyt le, az etel az iskolas menzakon különb. Nem akartunk ott maradni, mar elsö ejszaka, de nem akartuk a szuloket megserteni akitol az ajandokot kaptuk. Az agyat a sajat torolkozonkkel teritettük le ugy aludtunk rajta, papucsban tusoltunk , reggel 9 kor elmentünk a szallasrol es este 10 ejfelkor mentunk vissza. Igy tul lehett elni ha mar 250 kmert utaztunk. Aki teheti mondja le a fogalaläsät, vagy vigyen sajat agynemüt domestost. A hetvegi felarat es az idegenforgalmi adot nem akartam kifizetni, de a recepcios azzal valaszolt, hogy mire szamitootunk ennyi penzert es ok rendszeresen takaritanak. Vegul a hetvegi felarnak csak a felet kellet kifizetni mert a teljes ellatast az elso esti vacsora utan teljesen kihagytuk. 20 000forintert inkabb a kempingezest ajanlom.
Ildikó Tóth
Ildikó T.
06:51 02 Aug 19
Igénytelen környezet! A szoba lepusztult! Omladoztak a falak, penész volt mindenhol! Pont egy viharos napon érkeztünk és nem lehetett az ablakot becsukni, mert nem volt zár az ablakba! Szóltam másnap, azt mondták igen tudjuk...
Júlianna Tálas
Júlianna T.
17:17 30 Jun 19
Koszos, büdös, alul felszerelés, munkásszállónak is alsó kategóriás. Sajnálom de a legjobb jó indulattal sem tudok mást mondani, hiába barátságos a személyzet
Ani Bartók
Ani B.
11:31 05 Jun 19
Szétfőtt virsli volt a reggeli . 🙄
Anna Szendrei
Anna S.
11:07 05 Jun 19
Szobák igénytelenek, a fürdő ajtó szorult.
Dávid Janik
Dávid J.
11:02 05 Jun 19
Az a fürdő....👍🏿
Lil peep Gaming
Lil peep G.
17:11 25 May 19
Az egész szálas egy lepra telep
Péter Pátkai
Péter P.
20:00 01 May 19
In english: just don't Mindig mondom Anyunak hogy NE vegyél kuponokat. Ha tetszik valami, szólj, és megszervezem rendes szállásal, úgy ahogy azt kell. Nem tanul belőle. Ez a hely... Ez nem retro. Ez valami más. Rettenetes. Minden. Nagy ívben kerüljétek.Este odaérünk, leraktuk a csomagjainkat majd inkább azt mondtuk hogy vacsoráztunk már. És elmenekültünk enni máshova. Egy ablaktalan helység az étkező, viszos vászon az asztalon. A hangulat az Orosz realizmust idézni. Este egy pálinka és némi sör után visszamentünk. Nem volt melegvíz. A szobában kb 18 fok lehetett, április közepén. A radiátort megfogtam hogy esetleg meleg-e, de kiderült hogy a tapétát tartja csak a helyén, fugával együtt. Penészfolt az ablakkereten. Mozgó wc csésze. Kosz. Stb. Másnap reggel kijelentkeztünk. A recepciós megkérdezte hogy "azért mert nem volt melegvíz?" mondtuk hogy... Hát részben. Említettük hogy kicsit valamivel színvonalasabb hotelre számítottunk, majd itt érezte a győzelmet és kikérte magának hogy ez egy "panzió". Szóval minden amit leírtam és amit nem az rendben van mert ez egy panzió.Gondoltam csinálok pár képet, de a legnagyobb döbbenetemre a fénykép mindig jobbnak láttatta a helyet mint amilyen valójában volt, és mivel nem akartam senkiben hamis illúziókat kelteni, inkább kitöröltem őket.Remek élmény volt, alig várom a következő kupont.
Gizella Varga
Gizella V.
20:14 14 Oct 18
A fürdőszobában minden koszos és vízköves volt (kád,csempe, zuhanyfüggöny,csaptelepek, poharak, wc). A szőnyeg foltos, az ablakokra is ráférne némi tisztítás. A felszereltség retro. Egy éjszaka bőven elég volt
További vélemények

Ajánlatkérés / foglalás

Kérem töltse ki az alábbi űrlapot az ajánlatkéréshez, vagy küldjön emailt:
hello@sulitura.hu
Mihamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot.